Letní výcvikový tábor dogdancingu a noseworku v Poniklý

09.09.2018

Druhý tábor byl zaměřený na dogdancing s trenérkou Vandou Gregorovou a na nosework s Aničkou Malířovou. V průběhu tábora se také konaly postupové zkoušky v dogdancingu.

S Vandou jsme se vrhly do dotrénování sestavy na zkoušku F1 (freestyle úroveň 1), které jsem se zúčastnila. Trénovalo se na krásném plácku, který byl bohužel posetý spoustou klacíků a na který padaly žaludy z obrovského památného stromu hned vedle. Tohle prostředí bylo pro nás velkým oříškem. Zase se projevily moje nervy a kvůli tomu náš výkon při trénincích nestál za nic. Zároveň jsem si moc nesedla s Vandou Gregorovou a jejím stylem trénování. 

Moje nervozita vyvrcholila při zkoušce. Ten den foukalo, žaludy a klacíky padaly ve velkém a tak. První trik byly otočky, které Arinka bez problému zvládla. Pak se ale nečekaně zasekla při cviku, kdy mě měla obejít. Já jsem znervózněla ještě více, párkrát jsem to ještě zkusila, ale čas nám utíkal. Zkusila jsem jiné triky: sedni a podávání pacek. Tohle osvědčené zvládla i v této situaci a tak jsem znovu zkoušela obíhání. Znovu to nevyšlo a já už věděla, že nemáme šanci. Už jsem nás tam nechtěla ještě více trápit a tak jsem to ukončila a odešla. 

Skvělou zkušeností z tábora ale byl nosework. S Aničkou Malířovou jsem si docela sedla, vše krásně vysvětlila, její metody jsou pohodové, cítila jsem se v pohodě když se Arinka zapomněla a celkově to bylo krásně pohodové a bez tlaku. Vyzkoušely jsme si spostu noseworkových her a dostaly spoustu rad do budoucího tréninku. Arinku i mě to moc baví. Je to skvělé doplnění sportů, které spolu děláme, Ari musí také trochu zapojit čumák a soustředit se na tenhle jeden smysl.

Všechny fotky najdete zde:

© 2017 Aquamarine Asuria. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky