1. Narozeniny

06.06.2018

Je to tak. Arince už je jeden rok. Strašně rychle to uteklo. 

Zažili jsme toho spolu spoustu, krásné chvilky, hraní, výlety ale i těžší chvíle, které jsme musely překonat. Moc děkujeme všem, kteří nás podporovali. Chovatelce Martině Paulino, trenérkám a trenérovi na cvičáku, kamarádům, rodině ale i náhodným lidem, kteří poradili a pomohli. 

Pro Ari jsme sestříhala video s momenty z jejího prvního roku života. Je to plné vzpomínek, které spojuje písnička vyjadřující všechny mé city k Arince. Už několikrát jsme si video pustila a skoro se dojetím rozbrečela. Je to pro mne velice důležité a vždy jsem cítila, že je to můj sen a poslání, mít někoho takového jako je Arinka.

Díky naší chovatelce Martině jsme se domluvili na společném narozeninovém výletu. Vyrazili jsme všichni ze všech koutů republiky k Sečské přehradě. Pokecali jsme, nafotili jsme ty naše rošťáky a ti se po deseti měsících zase setkali v celé sestavě a pořádně si spolu zařádili.

Přejeme všechno nejlepší Arinčiným sourozencům! Sešla se nás skvělá parta, jsem moc ráda, že se vídáme, sdílíme zážitky, dojmy, rady a zažíváme krásné okamžiky s našimi chlupáči, kteří nás spojují :D

Odkazy na moje fotky na Rajčeti a na fb album od Martiny Paulino:

Tohle je teprve začátek...

© 2017 Aquamarine Asuria. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky